Camper Reizen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom bij Camper Reizen

Ga naar beneden

Welkom bij Camper Reizen Empty Welkom bij Camper Reizen

Bericht van Rik do apr 08, 2021 3:51 pm

Welkom op het nieuwe forum !

Mijn naam is Eric De Backer maar zeg maar Rik dat hoor ik liever.
Bedoeling van dit forum is om mensen met een camper samen te brengen; En ideeën uit te wisselen omtrent camper plaatsen, campings en wild kamperen. Zelf heb ik mij drie jaar geleden een eigen LMC camper aangeschaft, helemaal nieuw was het niet want ik had in het verleden al eens met een groepje een camper gehuurd. Samen naar het F1 gebeuren in Spa Francorchamps en meteen had ik de microbe te pakken. Al duurde het nog verschillende jaren alvorens ik er mij zelf eentje aankocht in 2018.

Momenteel beperk ik mij nog tot korte uitstapjes daar ik nog volop ga werken, maar het pensioen lonkt en stilaan kan ik mij gaan opmaken om nog veel meer onderweg te zijn met mijn LMC.

Bedoeling is om hier een gids aan te leggen van leuke camperplaatsen of minder leuke kan ook alle info is welkom ! Plaats indien mogelijk adres of GPS coördinaten, prijs klasse. Plus en Min punten. Foto's kunnen ook let wel dat je foto helder en scherp is, foto's die hier niet aan voldoen zal ik jammer genoeg moeten verwijderen. En was je tevreden of zien je daar nooit meer terug ? Ook dat vernemen we graag.

Voor de rest is alles wel gezegd en het zal zich hier zelf wel uitwijzen ! Ik wens jullie alvast veel lees en kijkplezier.
Rik
Rik
Admin

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 08-04-21
Leeftijd : 61

https://camperreizen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum